۱۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۱۶

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر اراک:

رفع بسیاری از معضلات حاشیه نشینی از اختیارات شورای شهر خارج است

رفع بسیاری از معضلات حاشیه نشینی از اختیارات شورای شهر خارج است

اراک- رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر اراک، گفت: بسیاری از مشکلات حاشیه نشینی و سکونتگاه‌های غیررسمی شهر اراک، نتیجه مهاجرت‌های بی رویه است و رفع این معضلات از اختیارات پارلمان محلی خارج است. 

کاوه فلک الافلاکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یکی از دلایل مشکلات کنونی حاشیه نشینی و سکونتگاه‌های غیررسمی شهر اراک افزایش مهاجرت‌های بی رویه به این شهر در سالهای اخیر است.

وی با اشاره به اینکه، متأسفانه در حل و رفع بسیاری از مشکلات حاشیه نشینی، مدیریت شهری اختیار عمل ندارد، افزود: بسیاری از مشکلات امروز حاشیه‌نشینی اراک به خصوص در کوی امام علی (ع) از حوزه اختیارات شورای شهر خارج است و نمایندگان مجلس و مقامات دولتی باید آنها را پیگیری کند.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورا شهر اراک ادامه داد: شورای اسلامی شهر اراک، در راستای کاهش مشکلات حاشیه نشینی گام‌های برداشته است و در همین راستا بر خود واجب دانسته تا سلسله جلسات بررسی نیازهای شهروندی در محله‌های حاشیه شهر را برگزار کند تا بر اساس یک آگاهی مناسب در جهت رفع آنها تصمیمات مناسب اتخاذ شود.

فلک الافلاکی بیان کرد: شورای شهر با جدیت به دنبال آن است، اموری که توسط شهرداری در مناطق حاشیه شهر قابل حل باشد را پیگیری کند و در این زمینه قطعاً از مشورت‌های شهروندان بهره خواهد برد.

کد خبر 5172615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha